Organogram

Contactpersonen bij VVZA

We hebben bij VVZA veel personen waar je terecht kunt met vragen. Toch is het niet altijd duidelijk bij wie nu moet zijn voor jouw vragen. Daarom delen wij graag alsnog het Organogram met een uitleg wat het inhoud en wie zich waarmee bezig houdt. Zo hebben de bestuursleden ook diverse commissies, waar je vaak eerst terecht kunt. Ook kun je veel informatie op de website zelf vinden.

Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met Vanessa Visscher, zodat zij het nader kan toelichten en daar waar mogelijk duidelijker kan maken.

Dagelijks bestuur:
Voorzitter (voorzitter@vvza.nl)
Secretaris (secretaris@vvza.nl)
Penningmeester (penningmeester@vvza.nl)

Het dagelijks bestuur heeft wekelijks overleg over de dagdagelijkse vraagstukken van de vereniging. Het is altijd goed om eerst de daarvoor bestemde commissie te raadplegen, wanneer je ergens tegen aan loopt.
– Maurice Meijboom
– Angelique Gorter
– Wim Eek
Algemeen bestuur:
Public Relations (pr@vvza.nl)
Communicatie (communicatie@vvza.nl)
Facilitaire Zaken (facilitairezaken@vvza.nl)
Technische Zaken (technischezaken@vvza.nl)
Jeugdzaken (jeugdbestuur@vvza.nl)

Leden van het bestuur zijn verantwoordelijk voor hun expertise gebied en de daaronder vallende commissies.
– Helma Nagtegaal
– Vanessa Visscher
– Peter Matlung
– Robbert Geertzema
– Eric van Norden
Voorzitterscommissie:
Commissie ter ondersteuning van de taken van de Voorzitter.
– Maurice Meijboom
– Paul Petersen
– Pieter Rebel
– Fouad Bakkali-Yakhlef
Commissie Fairplay:

De Commissie Fairplay is een door het bestuur ingestelde adviescommissie. Zij analyseert zorgen, klachten en ongewenste situaties rondom sportief gedrag binnen de vereniging. Alle mensen, die iets voor de club doen, kunnen erop vertrouwen, dat ook anderen zich aan de afspraken houden.

Taken van de commissie. Het bewaken van de door de Algemene Ledenvergadering vastgestelde gedragsregels, welke te maken hebben met Normen en Waarden.
Het doen van onderzoeken of een disciplinaire straf nodig is en daarover advies uitbrengen aan het bestuur.
Het aan het bestuur voordragen van een persoon of personen die zich op enigerlei wijze verdienstelijk heeft/hebben gemaakt voor de vereniging.
(fairplay@vvza.nl)
– Dirk Blom
– Romee Hoogendijk
Vertrouwenspersoon:
De vertrouwenspersoon verzorgt de eerste opvang van leden/ vrijwilligers die hulp of advies nodig heeft bij ongewenst gedrag binnen de vereniging.
– Romee Hoogendijk, 06 33 34 40 70
Secretariscommissie:
Commissie ter ondersteuning van de taken van de secretaris, zoals bijvoorbeeld het aanvragen van de VOG voor o.a. onze bestuursleden en trainers. Het bijhouden van het Handboek. Notuleren wanneer de secretaris niet aanwezig is bij vergaderingen van het bestuur.
(secretaris@vvza.nl)
– Angelique Gorter
– Linda Verstay
– Jessica Schram- de Wit
Ruimte reserveren bij VVZA ?
Wil je gebruik maken van een ruimte bij VVZA?
Dit betreft de kantine, bestuurskamer of de velden? Deze dien je vooraf te reserveren.
– Jessica Schram- de Wit, 06 532 21 634
Vrijwilligerscoördinator:
Het contactpersoon voor de diverse commissies, waar hulp nodig is vanuit de vrijwilligers. Tevens coördineert en begeleid de vrijwilligerscoördinator het proces rondom het vrijwilligersbeleid binnen de vereniging.
(vrijwilligers@vvza.nl)
Penningmeester/ kascommissie
De kascommissie verzorgt de kascontroles en brengt verslag uit hiervan op de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering.
(penningmeester@vvza.nl)
– Wim Eek

– Piet Trappel
– Barry van der Ziel
Contributie/ Ledenadministratie
(Ledenadministratie@vvza.nl)
De contributie inningen worden verzorgt door de ledenadministratie, tevens het verwerken van (nieuwe) leden en inschrijven van de teams.
– Marianne de Keijzer
– Monique van Empelen
Public Relations
Het bestuurslid PR is verantwoordelijk voor allerhande vormen van sponsoring ten behoeve van de vereniging alsmede een correcte uitvoering en naleving van gemaakte afspraken. Zorgdragen voor een optimale opbrengst uit fondsenwervende activiteiten zoals bijvoorbeeld Grote Club Actie en de Club van 100. Tevens het aansturen van de PR/ sponsorcommissie en de materiaalcommissie.
(pr@vvza.nl)
– Vanessa Visscher
– Helma Nagtegaal
PR & Sponsor Commissie
Onder de PR & Sponsorcommissie valt alles omtrent Public Relations;
De relatie tussen de vereniging en het publiek. Contacten met sponsoren, media ten aanzien van promotionele uitingen. Ondersteunen bij acties als Grote Clubactie en Club van 100.
(pr@vvza.nl)

Club van 100
(clubvan100@vvza.nl)
– Vanessa Visscher
– Helma Nagtegaal
– Vacature vacant voor nieuwe leden van de sponsorcommissie

– Paul Petersen
Materiaalcommissie:
Verzorgt de materialen zoals ballen, hesjes, pionnen, hoedjes, waterzakken. Voetbaltenues met sponsorbedrukking.

Voetbaltenues tenues zonder sponsoruitingen kunnen rechtstreeks bij van Dam gekocht worden.
(materialen@vvza.nl)
– Monique van Empelen
– Eric van Norden
Communicatie:
Het bestuurslid Communicatie is verantwoordelijk voor het gestructureerd delen van informatie m.b.t. VVZA, zowel binnen als buiten de vereniging. En voor het op een positieve manier onder de aandacht brengen van de club. Het onderhouden van de website van VVZA is daarbij een belangrijk onderdeel, maar ook andere media als artikelen in de lokale pers, de Scheepstoeter en sociale media. Teven geeft zij sturing aan de evenementencommissie en de websitecommissie.
(communicatie@vvza.nl)
– Vanessa Visscher
Websitecommissie
Voor vragen betreft onze website en het plaatsen van content, kun je contact opnemen met deze commissie.

(websitecommissie@vvza.nl)
– Tom van der Weide
– Vanessa Visscher
Paul – Rom Mannien
Damescommissie
Deze commissie is samengesteld om de focus binnen VVZA op dames en meidenvoetbal tot een hoger niveau te trekken. VVZA wil meer dames en meiden als lid van onze voetbalvereniging. De commissie zet zich in voor de ontwikkeling van het damesvoetbal en daarin verder te groeien.

– Vanessa Visscher
– Peter Matlung
– Jessica Schram- de wit
– Josien van de Water
– Kim van Kleef
Evenementencommissie
De commissie plant leuke evenementen voor de leden van VVZA en voor de omgeving van VVZA. Dit doen zij samen met de Toernooicommissie.
Wil je ook een event organiseren bij VVZA of heb je leuke ideeën? Neem dan altijd contact op met deze commissie.
(evenementen@vvza.nl)

Toernooicommissie
Deze commissie organiseert door het jaar heen diverse toernooien voor de leden van VVZA.
Wil je een toernooi organiseren? Neem dan altijd contact op met deze commissie.
(toernooien@vvza.nl)
– Jessica Schram- de Wit
– Vanessa Visscher
– Helma Nagtegaal
– Desmond Hagebeuk
– Pieter Rebel
– Fouad Bakkali-Yakhlef
– Peter Bouw
Facilitaire zaken:
Het ondersteunen van facilitaire diensten om zodoende de (sport) voorzieningen van de vereniging optimaal te laten functioneren. Beheer van opstallen en het leveren van huishoudelijke diensten. Opstal betekent het gebouw, alles wat daarin en daaraan vastzit (aard-en nagelvast) en de bijbehorende bijgebouwen, schuttingen en erfscheidingen, exclusief de grond.
(facilitairezaken@vvza.nl)
– Peter Matlung
– Niels van Spengen
– Paul van Daal
– Dion de Pruis
Kantinecommissie:
Bij VVZA is de kantine het bruisend hart van de vereniging. Hier komen spelers en trainers voor aanvang en na afloop van de wedstrijden en trainingen samen. Ook de activiteiten buiten het voetbal vinden voor een groot deel plaats in onze kantine.

De kantinecommissie zorgt ervoor dat de kantine nagenoeg iedere trainingsavond en speeldag bemand is, dat er altijd voorraad genoeg is en dat iedereen in een hapje of drankje kan worden voorzien.

(kantine@vvza.nl)

– Harry du Pree
– Niels van Spengen
– Aalt Baatje
– Bob de Wilde
– Desmond Hagebeuk
– Dion de Pruis
– Jessica Schram-de Wit
– Jacqueline Tiemessen
Jeugdzaken (niet selectie):
Het bestuurslid Jeugdzaken is verantwoordelijk voor het jeugdbeleid. Samen met het bestuurslid Technische Zaken is hij verantwoordelijk voor het Jeugd Beleidsplan, waarbij het bestuurslid Jeugdzaken de verantwoording draagt voor de bewaking van het beleid en de processen en het bestuurslid Technische Zaken voor de technische inhoudelijkheid en uitvoering. Tevens verantwoordelijk voor de niet- selectieteams.
(jeugdbestuur@vvza.nl)
– Eric van Norden
Coördinatoren:
De coördinatoren, welke deel uitmaken van de jeugdcommissie zijn het eerste aanspreekpunt voor de spelers en ouders. Een gesprek gaat op afspraak. Er is geen open spreekuur.

Coördinator 7×7 senioren en dames: Jessica Schram-de Wit, 06 532 21 634
coordinator7x7@vvza.nl
Coördinator (Jo17/Jo23): Eric van Norden
coordinatorabjunioren@vvza.nl
Coördinator (Jo12/Jo16): Josien van de Water
coordinatorepupillen@vvza.nl
Coördinator (Jo8/J-09/Jo11): Jeffrey Sluijk
coordinatorfpupillen@vvza.nl
Coördinator Kabouters (Jo6/Jo7): Fabian Bakker
coordinatorkabouters@vvza.nl
Wedstrijdsecretariaat Jeugd:
(wedstrijdsecretarisjeugd@vvza.nl)
Jan Jaap ter Haar, 033 480 83 36
Scheidsrechters jeugd:
De jeugdscheidsrechters zijn allemaal vrijwilligers. De groep bestaat uit volwassenen en jeugdspelers van VVZA. Deze jeugdspelers kunnen aangeven dat zij naast het voetballen in hun eigen team, ook beschikbaar willen zijn om scheidsrechter te zijn.
De spelers die willen, melden zich bij de wedstrijdsecretaris, die voor verdere instructie en begeleiding zorgt.
(wedstrijdsecretarisjeugd@vvza.nl)
Jan Jaap ter Haar, 033 480 83 36
Technische Zaken (selectie):
Het bestuurslid Technische Zaken is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en bewaken van het technisch beleid. Samen met het bestuurslid Jeugdzaken is hij verantwoordelijk voor het Jeugd Beleidsplan, waarbij het bestuurslid Jeugdzaken de verantwoording draagt voor de bewaking van het beleid en de processen en het bestuurslid Technische Zaken voor de technische inhoudelijkheid en uitvoering. Tevens verantwoordelijk voor de selectieteams.(technischezaken@vvza.nl)
Edwin van Burgsteden
Technische Commissie
De Technische Commissie voert het Technisch Beleid uit, houdt toezicht op de uitvoering van het Technisch Beleid, zoals verwoord in het Jeugd Beleidsplan. De Technische Commissie vergadert in het voetbalseizoen maandelijks en bestaat uit: de jeugd-selectietrainers, Hoofd Jeugdopleidingen en het bestuurslid Technische Zaken. Bij vergaderingen kan soms worden volstaan met een afvaardiging daarvan.
– Edwin van Burgsteden
– Richard Brandsen
– Jan van Beek
– Nico van Zanten
– Rick van de Wolfshaar
– Eric Telle
– Steven van Zanten
– Jeugdselectietrainers
Wedstrijdsecretariaat Senioren
(wedstrijdsecretaris@vvza.nl)
Dirk Blom, 06 538 29 904
Scheidsrechters senioren:
(wedstrijdsecretarisjeugd@vvza.nl)
Jan Jaap ter Haar, 033 480 83 36
Trainers 2022/2023 Jeugd

Team     Trainer   leider/assistent
JO7        Fabian Bakker   
JO8-1    Morris Wijnands             
JO9-1    Yannick Vink     
JO9-2    Luca Matthezing & Arno van der Meer
JO9-3    Wouter Roessingh         
JO10-1  Youp Brienesse & Kevin de Jong
JO10-2  Evert van Straalen
JO11-1  Edger de Mots  
JO11-2  Greetje van der Geest   
JO12-1  Fabian Bakker & Rick van de Wolfshaar
JO12-2  John Jansen & Vanessa Visscher              
JO13-1  Gijs Bliekendaal
JO15-1  Samy Taj & Gilbert Zarbilmez
JO15-2  Chris Zantingh & Vincent Bouma
JO15-3  Bennie Kalapide   
JO16-1 Michel Oomen & Robbert Geertzema           
JO17-1  Steven van Zanten         
JO19-1  Tim Asbreuk & Dion de Pruis
Trainers 2022/2023 Senioren

Team     Trainer   leider/assistent
JO23-1  Michael Wijnands & Monique van Empelen
JO23-2  Paul Petersen    
VVZA ZA2 Lars Theunissen          
VVZA ZA3 Anton Koudijs             
VVZA ZA4 Youp Brienesse           
VVZA ZA5 Roel Gerritsen             
VVZA1   Sebastian Verhoeve & Jan van Beek
VVZA2   Jeroen Snijders & Samira Brandsen
VVZA3   Jeffrey Sluyk & Monique van Empelen
Keeperstrainers Evert Prins & Robbert Geertzema
35+-1 Jorrit Smit             
35+-2 Aziz Meftahi         
35+-3 Stefan te Lintelo 
45+-1 Nico van Zanten
45+-2 Mark Kors             
VR30+-1 Jessica de Wit & Josien van de Water

Uitnodiging Algemene Ledenvergadering 30 oktober 2023

Beste Leden, 


Wij nodigen u graag uit op maandag 30 oktober 2023 om 20.00uur voor de Algemene Ledenvergadering van VVZA.

De vergadering zal plaatsvinden in het clubgebouw van VVZA op het sportpark ‘Emiclaer’ aan de Hoolesteeg 6 in Amersfoort. Bijgaand vindt u tevens de agenda voor deze avond.

Wij als bestuur zien graag dat alle leden/ouders/verzorgers, bewust betrokken zijn bij onze vereniging en hopen op een grote opkomst, waarbij u (namens uw kind) voor de toekomst meebeslist in de keuzes van onze vereniging. 

Ouders van leden onder de 18 jaar hebben als wettelijk vertegenwoordiger van hun zoon of dochter ook toegang en mogen namens hun kind het stemrecht uitoefenen.

Leden van 18 jaar of ouder dienen de ALV zelf bij te wonen en hun stemrecht zelf uit te oefenen, zij kunnen dat niet door hun ouders laten doen, tenzij daar een volmacht voor is afgegeven.

Wil je een ander lid tijdens de ALV namens jou laten stemmen, dan dien je daarvoor een volmacht af te geven aan het andere lid. Deze volmacht kan opgevraagd en ingeleverd worden bij de secretaris via secretaris@vvza.nl

De stukken kunnen worden aangevraagd via secretaris@vvza.nl. Vragen voor de rondvraag kunnen van tevoren worden ingediend via secretaris@vvza.nl.

Graag tot 30 oktober, 20.00, hopelijk zien we u dan.

Namens,

Het bestuur

                

Walking Football

Je bent zo jong als je jezelf voelt en je bent nooit te oud om te leren. Dat zijn de basisprincipes van het Walking Football, een voetbalvorm voor 55-plussers die nog lekker actief bezig willen zijn.

Voetbal hoeft niet snel te gaan om mooi te zijn. Dat bewijst deze Walking Football waarbij in wandeltempo op een kwart veld gespeeld wordt. Walking Football houdt in dat er tijdens een partijtje niet wordt gerend, geen slidings gemaakt worden en de bal mag niet boven heuphoogte komen.

Interesse om mee te doen of om meer te weten?

VVZA gaat weer loten verkopen met de Grote Clubactie

Zaterdag 23 september start de Grote Clubactie. VVZA doet ook mee en natuurlijk willen we zoveel mogelijk loten verkopen. We sparen dit jaar voor een eigen springkussen en als er voldoende wordt opgehaald, zullen we ook aan oudere leden denken!

Hoe werkt het?
Een lot kost € 3,- en van de opbrengst gaat 80% (= € 2,40) naar onze clubkas! Met het verkoopboekje verkoop je loten aan familie, vrienden en buren. Zij kunnen online loten kopen met hun telefoon door jouw persoonlijke QR-code op de voorkant van het boekje te scannen. Ze komen dan direct op jouw online verkooppagina. Ook kan er nog een lot worden gekocht vanuit het lotenboekje.

Jouw inzet wordt beloond!*
Wij vinden het natuurlijk hartstikke fijn dat jij je inzet voor VVZA. Daarom krijg jij €0,50 per verkocht lot! Dit geldt voor zowel de digitale, als de loten in het boekje. Dit kan dus flink oplopen!

TIP
: Scan zelf ook je eigen QR-code en deel je eigen verkooplink via WhatsApp en social media met familie en vrienden.

Check online jouw lotenstand en verdien badges.
Je kunt inloggen op je eigen verkooppagina. Hier bekijk je jouw lotenmeter, stand in het team, gewonnen badges en je ontvangt een e-mailnotificatie als je een lot verkoopt.

Zo log je in op je eigen online verkooppagina
:
1.  Scan je persoonlijke QR-code op de voorkant van je boekje (deze worden 24 september uitgedeeld bij VVZA)
2. Klik op ‘Mijn stand’ (rechtsboven op je online verkooppagina)
3. Vul je inlogcode in (deze staat op de QR-code sticker op je boekje)

Verkoopboekje inleveren

Ben je klaar met verkopen? Lever je boekje dan in bij Vanessa Visscher of Helma Nagtegaal op 1 van de volgende avonden:

  • 31 oktober tussen 19.15 en 20.00
  • 2 november tussen 19.15 en 20.00.

Win gave prijzen
Help ons doel te behalen door zoveel mogelijk loten te verkopen en maak kans op te gekke prijzen. Bekijk via jouw persoonlijke verkooppagina de winacties.

Wij wensen je heel veel succes met het verkopen van loten! We gaan ervoor met z’n allen en hopen op een geweldig resultaat. Jouw inzet is goud waard!


Met vriendelijke groet,

Vanessa Visscher & Helma Nagtegaal

* De beloning wordt alleen uitgereikt aan de leden t/m 16 jaar. Dit geldt voor de online verkopen en de fysieke loten.
Met inleveren van het boekje, zal de beloning worden uitgekeerd.

Ben jij nog niet aangemeld als vrijwilliger?

Ben jij nog niet aangemeld als vrijwilliger? Lees dan graag snel verder!

Sinds dit seizoen 2023/2024 gaan wij van start met het vrijwilligersbeleid. Hierover zijn onze leden al meerdere malen geïnformeerd. 

Het doel van het beleid is voornamelijk, dat wij een grotere database met vrijwilligers creëren. We putten nu voornamelijk uit de vaste groep vrijwilligers, maar hebben nog steeds regelmatig gaten te vullen op diverse plekken. 

Daarom vragen wij je om nog eens goed te kijken of je iets zou kunnen betekenen binnen onze vereniging. 

Er zijn verschillende opties mogelijk en heb heb je zelf nog een suggestie, laat het ons weten. 

We zoeken onder andere vrijwilligers voor de;

– keukendiensten
– bardiensten
– schoonmaak
– sponsorcommissieleden

Maar je kunt ook denken aan bijvoorbeeld vaste grensrechter voor een team. Of ondersteunen in een van de vele commissies. 

Via onderstaand formulier kun je aangeven of je open staat voor vrijwilligerstaken. Maar je kunt het ook als lid in de voetbal.nl app doorgeven of een mail sturen naar vrijwilligers@vvza.nl. 

Met vriendelijke groeten, 

Namens het bestuur,

Vanessa Visscher 

ps. Zaterdag zoeken we ook nog hulp in de keuken!


Help jij mee in onze kantine?

Help je onze kantine met versterking? De kantine is natuurlijk ‘the place to be’ voor onder andere de derde helft. We hebben gelukkig een aantal vrijwilligers die hiervoor zorgen, maar we kunnen wel wat extra hulp gebruiken. Winnen doe je met z’n allen, ook in de voetbalkantine toch?

“Winnen doe je met z’n allen”

Johan Cruijff

Wil jij voor een keertje (vaker mag natuurlijk ook) doordeweeks en/of in het weekend achter de bar of in de keuken helpen? Laat het ons dan weten. Iedereen is welkom, de enige vereiste is, dat je minimaal de leeftijd van 16 jaar bereikt hebt.


Reageren kan: t.a.v. Gerrie Glavimans of Eric van Norden via vrijwilligers@vvza.nl


Alvast bedankt namens,

De kantinecommissie


De Voetbalschool gaat weer van start!


Vanaf vrijdag 15 september start De Voetbalschool weer met de wekelijkse techniektrainingen, bij VVZA. 

Er zal weer worden getraind op vrijdagmiddag van 16.00 uur tot 17.15 uur en/of van 17.30 uur tot 18.45 uur. De trainingsdata zijn: Vrijdag 15, 22, 29 september, 6, 27 oktober, 3, 10, 17, 24 november en 1 december. Uitwijkdatum: 8 december.

Tijdens deze 10 trainingen zullen de deelnemers trainen onder begeleiding van professionele trainers, volgens de Total Soccer Method. Door middel van gerichte techniektrainingen, met veel individuele aandacht zullen de kinderen extra vaardigheden worden bijgebracht. Uiteraard allemaal in combinatie met veel plezier.

De trainingen bij De Voetbalschool – VVZA zijn niet alleen opengesteld voor leden van VVZA, maar ook andere kinderen (5-18 jaar), aan een club gebonden of niet, kunnen zich inschrijven. 

Wil jij ook trainen onder begeleiding van VVZA 1 speler Fabian Bakker en andere professionele trainers? Klik dan snel hier en schrijf je in! 


Voor meer informatie kan je ook altijd terecht bij:
Dennis Been

dennis@devoetbalschool.nl

06-50963781

Wist je dat?
Je in de vakanties ook altijd bij De Voetbalschool kan komen voetballen. Kijk voor meer informatie op www.devoetbalschool.nl

Vrijwilligers gezocht!

We zoeken nog 2 personen voor de keukendienst en 1 persoon voor de bardienst aanstaande zaterdag 2 september.

Vul jij de dienst in zaterdag? Dan heb je die vrijwilligerspunten al in de pocket! Kies de dienst in de voetbal.nl app of stuur een berichtje via DM!

#keukendienst #bardienst #vrijwilligers #helpmee #voetbal.nl

Gebruik velden komend weekend

Omdat de velden 2 en 3 nog niet mogen worden gebruikt, kan er dit weekend alleen op veld 4 en 5 worden getraind en gespeeld. Op veld 4 zijn vanaf 10 uur tot 16 uur nu al wedstrijden en trainingen ingepland van de JO19-1, het 1e/2e en de JO16-1. Dat houdt in dat teams die nu nog wat willen alleen op veld 5 terecht kunnen.
Voor veld 5 hebben zich tot nu toe de JO17-1 en de JO11-2 gemeld, die van 9.30 respectievelijk 10 uur op (een gedeelte van) dat veld kunnen trainen. De rest zal dit, als ze dat willen, dus op andere tijden moeten doen. Mijn verzoek aan de trainers is of ze dat zelf onderling willen afstemmen en daarna aan mij willen doorgeven zodat ik kan kijken of er ook een kleedkamer geregeld kan worden.
Vraag aan communicatie: Kan hierover ook iets op de site worden gezet s.v.p. ? Hoe meer mensen we bereiken hoe beter.
Met vriendelijke groeten,
Jan-Jaap ter Haar,wed.secr. Jeugd VVZA.